w00t-w00tttttttt.....

kamu lebih dari f0ll0wers - kamu adalah SAHABATKU-

Friday, February 11, 2011

hanya luahan semata-mata.....

Ini kali la kan....

Kebiasaan nya aku hanya berbicara ttg hal2 sekeliling.....jarang yang
berkaitan ttg apa yg ada dalam hatiku....rasaku.....sedihku....

Tp ntah la kan.....walhal seblm ni pernah terjadi....tp hanya dsimpan,
dipendam...dek kerna aku masih mampu menahan....mampu berjuang.....
tp sampai bila....Kali ini aku tak mampu lagi untuk menambah beban
sakit dihati.....apa salah ku sebenarnya....apa setiap yg aku katakan
waima yg aku lakukan....cukup kuat utk mereka semua membuat aku
lemah...l0nglai....tak mampu berdiri....aku kah yg salah.....aku kah yg
jahat selama ini...

Plzzz....aku tak mampu nak lalui semua ni.....aku tak mampu....cukup la....
aku cuma nak meringankan beban yg selama ini aku pendamkan......aku
ingatkan kembali ke kg halaman mampu menyembuhkan sakit lama.....
tp aku rasa semakin merebak ada la....

Dulu aku pernah mengabaikan nasihat d0kt0r pakar utk menjalani imbasan
di bahagian kepala.......aku sendiri tak pasti & tertanya2....kenapa aku perlu
lakukan imbasan itu.......aku sihat.....aku tak sakit.....jd, aku pun biarkan apa
yg sepatutnya aku lakukan dulu....

Tp sebenarnya......aku tak sanggup tuk menerima keputusan yg mgkn
membuatkan aku tak mampu utk terus berjuang atau apa pun....kerna
aku tau...itu cuma andaian....aku cuma mahukan ketenangan....kerna itu
jg aku kembali ke sini....

Aku ingatkan ..... dgn hanya membuatkan org tertawa....mampu mengubat
duka.....bila mereka suka dan duka aku turut bersuka dan berduka.....

Tp...bila aku berduka......??????????????????????????????........

Pulih......jauh sekali.......Tp apa yg jadi....aku SAKIT lagi.....


.....tiada niat m0 minta simpati......abaikan kal0 luahan ini memualkan anda....

1 comment:

Mama Ezry said...

Bertabahlah... Tak sume apa yang kita buat org suka & tak semestinya kita kena buat sesutu semata2 utk buat org tertawa.. jgn sia2 kehidupan yg kita miliki.... pedulikan yang lain yang penting kita tau apa yang kita buat..

nak view apa ek??...just click je..:)

Piala AFF (4) jodoh (4) Harimau Malaya (3) 2013 (2) BENASHAARI.COM (2) MAKDARA (2) Najwa Latif (2) REMAJA (2) Rajagobal (2) doa (2) info kesihatan (2) kahwin (2) lelaki (2) mercun (2) perempuan (2) rusuk (2) #doautkMH370 (1) #prayforMH370 (1) 1Malaysia (1) 2012 (1) A Thousand Years (1) AFF SUZUKI (1) ASK (1) AirAsia (1) Al-Fatihah (1) Alfred Riedl (1) Apollo Medical Team (1) BADMINTON (1) BEN ASHAARI (1) BERAS (1) BLACK ft. MALIQUE (1) BURAS (1) Bambang Pamungkas (1) Bernama (1) Borobudur (1) Boyfriend (1) Brain (1) Bruno Mars (1) Bugis (1) CUEPACS (1) Celcom (1) DIET (1) Datuk Hj Juhar Hj Mahiruddin (1) Datuk Seri Dr. Rais Yatim (1) Dejavu (1) Digi (1) FKAT (1) FPI (1) Fakta (1) Firman Utima (1) GAMBIT SAIFULLAH (1) Garuda (1) Haid (1) Happy Fathers Day (1) Happy New Year (1) Homisid (1) ILKA (1) IPTA (1) JUPE (1) Jakarta (1) Jawa Tengah (1) Justin Bieber (1) KARANGKRAF (1) Kinabalu (1) Kristen Stewart (1) Lanun (1) Lulu-Pages (1) MAN KIDAL (1) MARAH (1) MM RAZIF (1) MOJO (1) Maal Hijrah (1) Mackenzie Foy (1) Marion Counter (1) Maxis (1) Microsoft (1) Moshe Dayan (1) NAZA (1) NSAID (1) Nazim Othman (1) Nikah (1) Osman Kering (1) PhD (1) Platonic Love (1) RAYA (1) REMEMBER YOU (1) Robert Pattinson (1) SEAN KINGSTON (1) SHERVINTON EXECUTIE BOUTIQUE HOTEL (1) SITI NURHALIZA (1) SM Nasarudin (1) SSFC (1) Safee Sali (1) Sailendra (1) Sinar Harian (1) Sleeq (1) Surface (1) T-Shirt KELAB BLOGGER BEN ASHAARI (1) TEVT (1) TV3 (1) Tabung Ahmad Sufi (1) Tawau (1) Teman Pengganti (1) Ultra Malaya (1) VOTE (1) adele (1) aepul drama (1) aidil zafuan (1) alviss kong (1) ariel sharon (1) awek (1) azam (1) baidu.com (1) bank darah (1) berat (1) berkat (1) bogel (1) bulan rejab (1) bunuh diri (1) cerita dia (1) christina perri (1) cikshida (1) dark circle (1) derma darah (1) doa iftitah (1) doodle (1) drama band (1) erti (1) erti keberkatan hidup (1) eye roll-on (1) eyebag (1) farizal (1) fizgraphic (1) fonofobia (1) fotofobia (1) gaji (1) garnier (1) google.com (1) header (1) hidup (1) hospital tawau (1) idea (1) imsak (1) instinct (1) integriti (1) j0d0h.... (1) jamal abdillah (1) kanser rahim (1) kawen (1) kecewa (1) kereta (1) khalifah dunia (1) lirik (1) majalah (1) malique (1) mati (1) mcDonald (1) migrain (1) mimpi (1) mohd fahdli (1) niat puasa (1) nik aziz (1) paracetamol (1) pasrah (1) penpatah (1) percaya padaku (1) pesona (1) reward (1) rindu (1) sabah (1) sahur (1) sedih (1) someone like you (1) sony ericcson xperia x10 mini (1) stay (1) stayreward (1) syeera sanders (1) takut (1) terbang (1) tip (1) tip membina pesona diri (1) tulang (1) ungu (1) wan zack (1) wanita (1) warden (1) zzati (1)