w00t-w00tttttttt.....

kamu lebih dari f0ll0wers - kamu adalah SAHABATKU-

Tuesday, February 14, 2012

Chapter #1


masih terngiang-ngiang di telinga ku bila member lama selalu cakap satu ayat bila aku nak minta pindah balik kampung.......

"xyah la pindah ida...menyesal tak sdh k0 nnt...ambil pengalaman kat tempat org dulu...baru pindah balik kampung..."

haaaaa....ayat tu le yang hari2 aku dengar tak kira pagi...tengahari....petang ataupun malam....pelik tul aku dgn member2 ni tau...ntah apa yang d0rang mksd kan sgt2 pun aku xpaham lg tyme tu....apa2 pun aku nekad nak balik jugak....pd aku 5 TAHUN tu dah cukup lama tuk aku stay kat negeri orang mencari rezeki....tak nak tambah tahun lagi da.....tyme tuk aku cari rezeki kat kampung sendiri pula....

mohon punye mohon.....tak dapat jgk...dekat setahun jgk la...baru dpt kelulusan utk pindah...tapi atas tukar suka sama suka.....yg tak best nye aku tak bleh nak claim atas alasan TUKAR SUKA SAMA SUKA......alasan yg aku guna tuk minta tukar tak releven katanya tuk CLAIM PERPINDAHAN......arhhh....xpe la...janji aku pindah balik kampung......tu citer 2 TAHUN YANG LEPAS.......

-----------------------------------------------------------------------------------------

skng ni aku dan berkhidmat kat kampung sendiri lebih dua tahun da.....pengalaman...jgn tanya le kan....PAHIT MANIS semua ada....bnyk aktiviti yg aku ikut....tak macam kat tempat kerja lama...asyik terperok je kat opis....asyik hadap komputer....borang sana...borang sini....

minggu pertama kat 0pis baru....aku da mengalirkan airmata....apa sbb nye ???... xpe la...aku simpan je citer tu....minggu2 berikut nya....aku da makin serasi....walaupun staff opis baru tak de la seramai kat opis lama....tp yg pasti....opis baru lebih happening....sbb semua staff jenis yg kilix2 jgk la...hahahaha....minggu berganti minggu...bulan berganti bulan....baru aku terasa BAHANG opis baru.....anyway....di mana2 pun pasti akan ada BAHANG nya.....terpulang pada diri sendiri sama ada mampu menahan BAHANG yang dirasai.....

---------------------------------------------------------------------------------------

BAHANG apa yg aku maksud kan........bersambung.....next chapter....insya-Allah...


No comments:

nak view apa ek??...just click je..:)

Piala AFF (4) jodoh (4) Harimau Malaya (3) 2013 (2) BENASHAARI.COM (2) MAKDARA (2) Najwa Latif (2) REMAJA (2) Rajagobal (2) doa (2) info kesihatan (2) kahwin (2) lelaki (2) mercun (2) perempuan (2) rusuk (2) #doautkMH370 (1) #prayforMH370 (1) 1Malaysia (1) 2012 (1) A Thousand Years (1) AFF SUZUKI (1) ASK (1) AirAsia (1) Al-Fatihah (1) Alfred Riedl (1) Apollo Medical Team (1) BADMINTON (1) BEN ASHAARI (1) BERAS (1) BLACK ft. MALIQUE (1) BURAS (1) Bambang Pamungkas (1) Bernama (1) Borobudur (1) Boyfriend (1) Brain (1) Bruno Mars (1) Bugis (1) CUEPACS (1) Celcom (1) DIET (1) Datuk Hj Juhar Hj Mahiruddin (1) Datuk Seri Dr. Rais Yatim (1) Dejavu (1) Digi (1) FKAT (1) FPI (1) Fakta (1) Firman Utima (1) GAMBIT SAIFULLAH (1) Garuda (1) Haid (1) Happy Fathers Day (1) Happy New Year (1) Homisid (1) ILKA (1) IPTA (1) JUPE (1) Jakarta (1) Jawa Tengah (1) Justin Bieber (1) KARANGKRAF (1) Kinabalu (1) Kristen Stewart (1) Lanun (1) Lulu-Pages (1) MAN KIDAL (1) MARAH (1) MM RAZIF (1) MOJO (1) Maal Hijrah (1) Mackenzie Foy (1) Marion Counter (1) Maxis (1) Microsoft (1) Moshe Dayan (1) NAZA (1) NSAID (1) Nazim Othman (1) Nikah (1) Osman Kering (1) PhD (1) Platonic Love (1) RAYA (1) REMEMBER YOU (1) Robert Pattinson (1) SEAN KINGSTON (1) SHERVINTON EXECUTIE BOUTIQUE HOTEL (1) SITI NURHALIZA (1) SM Nasarudin (1) SSFC (1) Safee Sali (1) Sailendra (1) Sinar Harian (1) Sleeq (1) Surface (1) T-Shirt KELAB BLOGGER BEN ASHAARI (1) TEVT (1) TV3 (1) Tabung Ahmad Sufi (1) Tawau (1) Teman Pengganti (1) Ultra Malaya (1) VOTE (1) adele (1) aepul drama (1) aidil zafuan (1) alviss kong (1) ariel sharon (1) awek (1) azam (1) baidu.com (1) bank darah (1) berat (1) berkat (1) bogel (1) bulan rejab (1) bunuh diri (1) cerita dia (1) christina perri (1) cikshida (1) dark circle (1) derma darah (1) doa iftitah (1) doodle (1) drama band (1) erti (1) erti keberkatan hidup (1) eye roll-on (1) eyebag (1) farizal (1) fizgraphic (1) fonofobia (1) fotofobia (1) gaji (1) garnier (1) google.com (1) header (1) hidup (1) hospital tawau (1) idea (1) imsak (1) instinct (1) integriti (1) j0d0h.... (1) jamal abdillah (1) kanser rahim (1) kawen (1) kecewa (1) kereta (1) khalifah dunia (1) lirik (1) majalah (1) malique (1) mati (1) mcDonald (1) migrain (1) mimpi (1) mohd fahdli (1) niat puasa (1) nik aziz (1) paracetamol (1) pasrah (1) penpatah (1) percaya padaku (1) pesona (1) reward (1) rindu (1) sabah (1) sahur (1) sedih (1) someone like you (1) sony ericcson xperia x10 mini (1) stay (1) stayreward (1) syeera sanders (1) takut (1) terbang (1) tip (1) tip membina pesona diri (1) tulang (1) ungu (1) wan zack (1) wanita (1) warden (1) zzati (1)